jag minns varje sekund

Idag är det bara fem dagar kvar tills jag åker till Stockholm, som jag längtar, ska bli otrevligt kul. Kan inte riktigt fatta att jag ska åka till Sverige inom några dagar bara,  blir kul att träffa mamma, syster och Madde också.

Söndag idag. Mår sådär, mår förmodligen exakt lika bra som jag förtjänar. I fredags hade vi "mysfredag", gjorde god middag, såg en film och åt chips och dipp, väldigt skönt att bara ta det lungt en dag och vakna upp lördag utan huvudvärk. På lördagen vaknade vi upp ovanligt tidigt (12.00) och tog tåget ut till Sitges, en stad en liten bit utanför Barcelona. Där gick vi runt hela dagen i olika butiker och var en sväng nere vid straden, förmodeligen den sista gången jag var på stranden för det här året. Sen tog vi tåget hem, duschade och sov siesta. Vaknade upp, drack sangria och gick på en bar. Många timmar senare blev vi trötta och gick hem.
Det är min helg det.

Idag är det förövrigt fars-dag också. Sände igår ett blombud till min kära far och önskade honom en bra dag. Gör detsamma idag då det faktiskt är den här dagen det är, så grattis än en gång min kära pappa. Vi ses snart, inte länge kvar till jul nu.


Lite bilder från veckan som varit;


Kommentarer
Postat av: tu hermana

men vilket jävla hår janne har odlat.. schheeiiizzeee som han brukar säga.

2009-11-10 @ 13:54:52
Postat av: jag igen

eller: HÅÅÅÅÅDEEEEEEEEER

2009-11-10 @ 13:55:22
Postat av: Denice

Träffa mig när du kommer till Sthlm oxå!! :)

2009-11-11 @ 07:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback