Rolf Johart

Mår lite si sådär idag. Söndag eftermiddag, ligger kvar i sängen med min "nya" iPod-shuffel och lyssnar på Rod Stewart. Min pappas favoritsångare, en bra röst att höra på när vinet från gårdagen har lämnat spår i ens huvud. I sängen bredvid en meter bort ligger Jennifer. Död. Eller iaf döende.

Helgen precis som veckan, har bara rusat förbi. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, och nu söndag. Swiiich sa det, så var veckan över. Rätt skönt med tanke på dom få veckorna som är kvar tills julen. Längtar. Längtar efter min kära familj som många andra gånger, längtar efter maten som jag bara ska proppa i mig 1v i streck. Proppmätt ska jag vara.

Ska lägga ner huvudet på kudden igen och låta huvudet vila. Imorgon är det ny dag och nya arga kunder på Comhems kundtjänst, bäst att börja förbereda sig mentalt. Godnatt, vi hörs en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback