20+

hej hopp!

Antligen har sommaren kommit! Eller ja, inte direkt sommar sommar, men det borjar ju vara riktigt nara nu.. Idag ar det val kanske 20+, kanns valdigt skont! Och pask ar det ocksa. Det betyder att jag ar ledig fran skolan nu idag och sen pa mandag, vilket blir lang-ledigt.

Som sagt, jag har borjat lasa spanska nu och helt lagt ner jobbandet. Halleluja! Fan vad skont! Sa nu sitter jag med andra nyborjare och forsoker lara mig ett helt nytt sprak.. ar ratt sjukt, men man lar sig snabbt. Sen nar lararna vagrar/ej kan prata engelska sa lar man sig snabbt. jag haller tummarna att jag faktiskt kan prata spanska sa pass efter tio veckor att jag kan skaffa mig ett "riktigt" jobb. Ett jobb man faktiskt skulle gilla, inte gruva sig for. Som med kundtjansten pa comhem.

Menmen, nu ska jag bege mig mot antingen traningen pa gym eller ga och lagga mig nere vid hamnen och dricka kaffe med Liv. Vilket ska jag ta? Det aterstar, vi far se.

Ha en bra fredag/pask/helg. Hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback