BARCELONA!

Varfor kan inte bara sommaren komma? Efter ca 2 veckor nu med konstant regn ar det val anda dags snart att det vander och sommaren/varen kommer ..

Snart kommer frammande hit. Eller nje, det ar ju inte direkt frammande om dom flyttar hit, och det ar ju annu battre! MIN SYSTER OCH LIV KOMMER!

FATTAR NI? MIN SYSTER OCH LIV KOMMER HIT TILL BARCELONA!


Och sen i Mars sa kommer mamma hit och halsar pa. Och pappa kommer ocksa forhoppningsvis under varen. Och nagra bekanta till Jennifer kommer och halsar pa.

Fattar ni? Fattar ni hur trevligt det kommer att bli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men JAG DÅ!!!! / Stinis

2010-02-16 @ 21:03:03
Postat av: Madde

JAG KOMMER OCKSÅ!! Stina vi kanske kan åka samtidigt:):)

2010-02-16 @ 21:30:59
Postat av: Anonym

Weeee, det kommer bli awesome. ca 1vecka kvar, det gillas :D

2010-02-21 @ 21:45:44
Postat av: life

jag menade inte att vara hemlig.. men jag gissar att du fattade att det var jag=) love u

2010-02-21 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback