que lo que

28februari ar det idag. Kan inte riktigt ga in i min hjarna att det redan ar mars imorgon. 1a mars. Under veckan som varit har man fatt lite forsmak for sommaren har i Barcelona. Har varit upp mot 20grader de flesta dagarna och da har det varit ratt gott att varit ledig. Imorgon ar jag ledig ocksa, och hoppas pa lika harligt vader. Imorgon flyttar namligen Liv hit. Ska mota upp henne pa flygplatsen, KUL!


Ar lite trakigt att jag annu inte lagt upp nagra kort sedan vi flyttade, eller fran Andorra. Ar lite svart nar man inte har internet hemma och kan lagga upp kort lite som man vill. Men formodligen ska vi fixa internet under veckan, sa da blir det battre, bade med bilder och blogginlagg.

Jag trivs som fisken i vattnet i varan nya lagenhet! den ar fanimig nastan perfekt! Om man bortser fran att vi saknar ugn, att det luktar lite mogel och att nagra ytor ar lite for sma. Men annars ar den sa gott som perfekt. Igar var nog forsta lordagen vi inte var ute pa barer heller. Vet ni vad vi gjorde? Jag jennifer o bella. Vi hade varit pa IKEA och inhandlat lite smatt o gott och sa satt vi oss och malade. Hade kopt en kropps-spegel som var sadar vanlig o trakig.. sa vi kopte lite farger och satt oss i flera timmar och bara tok-malade. Grymma, blev dom.


Men jag aterkommer snart, och da kommer det aven lite bilder och annat. Hall utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback