Mitt livs bästa år genom tiderna

Mitt 2009:

Började i Oslo, där jag bodde med några vänner (och ovänner), jobbade på Gina Tricot, och var rätt nöjd med läget.
När 4månader hade gått var jag inte längre nöjd med allt, så tog mitt pick o pack o flyttade till Barcelona. Började jobba som säljare för ComHem och bodde hos en kvinna som i slutändan förvandlades till en häxa.
Träffade många nya kompisar och även en kille.
Jennifer kom hit och vi flyttade runt lite tills vi hittade ett rum vi älskade. Där vi bor just nu.
Ett helt år har gått, och så mycket har hänt.
Skratt, gråt, glädje, sorg.
Har varit hemma och hälsat på tre gånger under året som gått, april, augusti och december.
Är nöjd med året som har gått, men enligt mina planer kommer 2010 att bli ännu bättre. 2010 ska bli "mitt bästa år genom tiderna."


Mitt 2010:

Började med en CAVA i handen ute på gatorna i Barcelona. Gick mellan barer och skålade runt.
Det här är året då jag/vi ska hitta en egen lägenhet i Barcelona. Längtar efter att inte behöva anpassa mig efter någon jag egentligen inte känner och ha valt att bo med. Längtar efter mitt eget ställe, där jag själv får välja hur allt ska vara.
År 2010 ska jag ha längre semestrar. Både under sommar och jul.
År 2010 ska innehålla bara skratt och glädje.
År 2010 ska jag lära mig prata spanska flytande, jag ska byta jobb och resa på semester både med vännerna och även med min familj.
År 2010 ska bli mitt livs bästa år.


Kommentarer
Postat av: syster

Tycker att dina planer för 2010 låter alldeles ypperliga. Visa vart skåpet ska stå och jobba på förändring och utveckling. Förhoppningsvis får man vara med på din resa. Ses snart gumman.

2010-01-07 @ 15:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback