Pjuuuh!

Och sa var flytten gjord. Har for tillfallet en super duper fin lagenhet, som ar super duper kall. Och som vi trivs i super duper mycket, men som saknar internet super duper mycket.
Sa dessa inlagg kommer bli farre for nagra dagar/veckor framat. Men jag kampar pa, sa gott det gar.

Men vi kom iaf hem fran Andorra helskinnade. Inga skador. Pjuuuh! Det var sjukt fint och mysigt, vi akte snowboard tva dagar och skulle sen ta bussen hem pa torsdag kvall. Sitter hela torsdagen och bara laddar infor hemresan. Och vad gor vi... jo, vi missar bussen. Fick ta nasta om gick fredag 06.00., Men men, shit happens.

Igar fyllde jag ar ocksa. 22 hela ar. Det var trevligt! Fick fika pa sangen och lite paket, och nar vi kom hem fran jobbet sa bjod vi hem en tjejkompis och satt o snackade skit och drack vin. Det var en bra dag!

Idag ar jag ledig, ska ga och handla lite mat och gora en "overrasknings-middag" for jennifer nar hon kommer hem fran jobbet... tror jag ska forsoka mig pa lax! Hur tror ni det gar?

Kommer lagga upp lite bilder pa Andorra, min fodelsedag och en massa annat kul. Men inte idag, kanske imorgon?
Hors kara vanner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar till bilderna kommer

Kroken is back

2010-01-22 @ 18:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback